Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Presenter

Av Earwen - 20 januari 2013 21:04

Hejsan alla små varelser där ute!

Okej, jag vet att mitt bloggande varit kasst, men så kan det gå. Man måste leva livet! 


Jag sov över hos min pojkvän fredag-lördag. Vi såg på Pirates of the Caribbean och drack varm oboy, mycket mysigt var det. ^^


Men nu kommer mitt stora bekymmer, i februari händer det minsan saker. 1: Alla hjärtans dag. 2: Vår halvårsdag. 3: Hans 18års dag. Till alla dessa dagar behöver jag fixa lite resenter, överraskningar och fina saker men jag har ingen aning om vad! >.< Har ni några bra tips? :S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Earwen - 21 januari 2013 20:37

Hejsan hoppsan! Hur har er dag varit?   Min har varit helt okej måste jag nog påstå. Jag har en hisstoriauppsats och en svenska argumentation som ligger och trycker på mitt samvete bara. Båda ska vara klara tills på torsdag, och jag har nätt och ...

Av Earwen - 14 januari 2013 20:53

Jag är vegetarian! Så, nu vet ni det. Fast jag är mer av en semivegetarian. Jag äter nämligen fisk hemma när jag vet vart den kommer ifrån och så. Och ibland när jag är ute och det verkligen inte finns något vegetariskt (det är fortfarande dåligt med...

Av Earwen - 14 januari 2013 20:30

God dag på er alla där ute i cyberrymden. Jag hade tänkt komma igång med att ha en blogg nu äntligen. Dels för att jag tycker om att skriva och dels för att det är intressant att läsa kommentarer och se vad andra människor har för åsikter om saker oc...

Presentation

Hejsan! Jag är en 17årig tjej från Göteborg som bloggar om saker som jag tycker är värda att blogga om helt enkelt. Räkna med en hel del nörderier.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards